Učenici i profesori Medrese su imali izuzetnu čast i zadovoljstvo da prisustvuju nadahnutom predavanju talentovanog bosanskohercegovačkog kaligrafa i historičara umjetnosti Abdulhaka Hadžimjelića. Govorio je o vrijednosti i značaju kaligrafije kao duhovne arhitekture islamske kulture pripovijedajući lična iskustva i stasavanja u ovoj umjetnosti, s osvrtom na povijesni hod i značajne predstavnike ove umjetnosti u Bosni i Hercegovini. Nakon predavanja održana je radionica u prostorijama Medrese na kojoj su se učenici detaljnije informirali o osnovnim kaligrafskim elementima, pismima, priboru, tehnikama pisanja te značenju iza svakog poteza. Također su imali priliku vidjeti neke od Hadžimejlićevih radova. Ispisivanjem prvih harfova kalemom i tintom, određeni broj učenika je pokazao izuzetnu darovitost i interesovanje za ovu umjetnost.
Mladi Abdulhak Hadžimejlić, rođen 1995. godine u Fojnici, je svršenik Karađoz-begove medrese u Mostaru, nakon čega nastavlja školovanje i usavršavanje na Seldžuk univerzitetu u Konji, gdje studira historiju umjetnosti. Jedan je od najperspektivnijih mladih kaligrafa na ovim prostorima. Nakon okončanja studija u Republici Turskoj vratio se u Bosnu i Hercegovinu, te danas radi u Sarajevu, na Berise akademiji, kao edukator arapske kaligrafije.
Učestvovao je na nekoliko takmičenja na kojima je postigao zapažene rezultate. Na Prvom takmičenju iz kaligrafije na području Bosne i Hercegovine koje je organizovao Kulturni centar „Kralj Fahd“ Abdulhak Hadžimejlić je osvojio visoko drugo mjesto. Prvi je učenik mostarske medrese koji je imao samostalnu izložbu kaligrafskih radova, te nekoliko na kojima je učestvovao s drugim kaligrafima. Jedan od njegovih učitelja je Munib Obradović, svjetski priznat i cijenjen mostarski kaligraf, poznat po tome što je svojim kaligrafskim ispisima ukrasio sahat-kulu u Meki. Na jednom od najznačajnijih takmičenja u svijetu“Ircica” u Istanbulu, Munib Obradović je osvajao prva, druga i treća mjesta.
Islamska kaligrafija je umjetnost lijepog pisanja arapskih harfova prema strogo utvrđenim pravilima. Šest poznatih vrsta kaligrafskog pisma: sulus, nesh, muhakkak, rejhani, tevki i rika’ zajedno se nazivaju aqlami sitte (šest pera). Potiče i izvire iz nauma da se Sveti Tekst, Kur'an i Hadis, prenese u najljepšem obliku, stoga predstavlja egzistencijalnu povezanost muslimana za Božiju riječ i poslaničku predaju i ujedinjuje različite tradicije i kulture pod idejom vjerovanja u Jednog Boga. Pored izražajne, ostvaruje i umjetničku vrijednost ukrašavajući mihrabe, džamije, turbeta, nišane, tekije itd. Koliko je značajan ovaj umjetnički izraz u islamskoj kulturi i civilizaciji govori i podatak da se izučavala i njegovala u okviru nastavnog plana i programa u medresama.
Nadamo se da će ovaj susret potaknuti dodatne aktivnosti i projekte na polju ove umjetnosti u banjalučkoj medresi.